första gången...


 . . . på typ ett halvår som jag skriver ett ord här. Mamma kommer ramla baklänges! ;-)

Ibland funderar jag på att ta bort bloggen helt, men ändå vill jag ha den kvar för jag älskar att sitta och läsa i den om vad jag har gjort tidigare i livet, kul att se hur man förändrats. Men ibland är jag så sugen på att skriva i den igen, men jag vet hur det blir - kul ett tag sen njaaaee.. för lat för att lägga in bilderna från kameran osv..

Jaja, guuuud va har jag gjort sen jag skrev sist då!? Sist jag skrev hade jag precis börjat termin 4, & nu har jag nyligen börjat termin 5 vilket innebär att jag har mindre än 1 år kvar av utbildningen :D Har fått sommarvikariat inom psykiatrin i säter till sommaren, som sjuksköterska! lycka att få sitt dröm vik! lite läskigt också att jag ska jobba som sjuksköterska, UTAN handledare som man kan fråga om allt som man är van vid efter praktiken. Det blir en jäkla utmaning och så utvecklande och givande för mig! :) Men än återstår en termin innan det där jag hinner lära mig massa mer! Ska strax ut på praktiker, demensboende & vårdcentral - kommer bli så skoj!

annars har jag och min ÄLSKLING varit i karibien & på underbart vackra ön tobago! firade födelsedagen, jul & nyår där och hade det helt fantastiskt bra. Gud vilken ö, så fint, så god mat & dricka, trevliga människor - dit måste jag tillbaka! Håller redan på och planerar en ny karibien tripp till vintern, men den blir nog till någon av de andra öarna där och tillsammans med några vänner! :)



Nej nu får de räcka för denna gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0