tisdag



Va jag är dålig på att skriva alltså.. Har för mycket annat för mig!


Har hakat på Jonas hälsosamma liv med massa tränade, bättre mat och no alkohol. Vilket faktiskt är ganska skönt måste jag erkänna =) Snyggar till oss nu sen kliver vi på i Juni igen (som Jonas uttrycker det) och festar tusan och förstör våra kroppar igen ;) nejdå. Men förra veckan blev det 5 pass gymet, imponerad själv av min insats. Blev core, easy line, gym, ass n legs & Zumba! Bra med variation dessutom, de brukar inte vara min starka sida.. Men zumba alltså, fy tusan va roligt!! Träning brukar vara skönt, men inte direkt roligt annars. Jag och tre fina arbetskamrater från intersport var där, extra roligt att träna tillsammans med några! Det blir på torsdag igen och jag längtar! Igår blev det core och easy line, och idag tänker jag bara ut och ta mig en promenad och ladda inför body attack imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0