Soool

Sitter på balkongen och käkar lunch, stekhett! Hunnit med att skriva tenta och köra ett hårt pass på gymet! Härligt :-) o 2 veckor är det må bättre loppet - 4,6 km och jag lär nog lägga på ett kol med konditionsträningen (som är det tråkigaste) .. Lär till skolan varje dag denna vecka, uppstigning halv 7.. Tycker lite synd om mig själv :P men roliga grejor vi ska pyssla med så det ska nog gå fint! Helgen var skön men gick för fort som vanligt .. Föris med syrran, mami och moster i fredags och sen ut på bolanche och kollade på Thomas som spelade :-) jag, Jonas och jakken hamnade på Klin innan vi tog taxi hem vid två. Trött och seg första timmen på jobbet på lördagen sen.. Men kul att jobba som vanligt :-) till Gustafs direkt efter och kolla på en halvlek av syrrans match, sen med morfar till Borlänge och kikade på Brage sista halvleken. Blev hellugnt på kvällen sen, jag och älskling åt god mat och kollade en jäkla massa sons of anarchy avsnitt. :-) det är så galet bra!! Och det var typ det vi spenderade hela söndagen åt att göra också! Puuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0