:) :) :)


En superbraa helg har jag haft! Började med bio i fredags tillsammans med jonas, robban & syrran :) Pirates i 3D, första filmen jag såg i det och tufft var de! Förutom att man fick skavsår bakom öronen av de tunga FULA glasögonen.. Ni vet, som när man haft diadem på sig ett tag? :P aj aj, haha. Bra var den helt klart! :)

Jobbade i lördags, fy tusan vad jag älskar mitt jobb! :) Hem efteråt och lagade god mat, ner till jakken och drack öl och iiiingen utgång var så bestämt, men hamnade på skrubben och klin i alla fall vilket var superskoj som vanligt när man går ut spontant! :) Denna spontana utgång gjorde dock att jag fick äntra krogen i sneakers, nå gamla jeans och vitt linne med svart bh under, vilket inte är OK! & i-lands problem big time! Men de gick det med :P

Kom i säng vid 5, upp klockan 16 dagen efter(!!!) Pappa kom hit, sportig som tusan och jag trött, med kinesögon och gårdagens smink kvar (Y) för vi skulle ju springa Må Bättre loppet!! Men, en bättre uppladdning än vad jag hade kunde man inte haft, för jag sprang heeeela loppet (4,6 km) utan ett enda stopp och kom i mål på 24 min vilket jag är sjukt nöjd med! :) Pappsen var så duktig så, men nått år måste jag ju klå han? Kul med far & dotter grej :) De flesta snygga intersportare var med också, hurtigt jobb!! :)


Praktisk examination i skolan halva dagen idag, belönade mig själv med lite shopping och lunch tillsammans med emilie efteråt :) En vecka kvar till sommarlov nu!! Och halva pluggtiden är gjord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0