:)


Vet ni vad? Jag har orkat stoppa usb kabeln i datorn och fört över lite bilder från alla möjliga tillfällen. Det är ett väldigt jobbigt moment så därför blir bloggen lite bildlös :P

Nyss hemkommen från skolan, långa dagar nu men vi lär oss massa roligt!
Sånt som man kommer att göra sen, hatar att bara sitta och läsa.
Har tagit venprover, satt venkatetrar, sugit luftvägar och massa annat.
Sjuksköterska känns så jäkla rätt & bra! :)

Ingen träning blev det idag, helt mörbultad i kroppen efter hårdträning
både i måndags och tisdags. Så jag får vila idag innan det är dags för
gymet imorgon igen. Idag gör jag nått helt annat istället . . ska ner
på stan med syster yster och käka och dricka nån öl, najs! :)




min fina älskling kockar i stockhom, när vi var där under påskhelgen!



glasspremiär i torsång med goa älskade syrror!



fika och superstek i torsång en annan dag, snyggen ;)



förfest med mamma och moster gillas!



fina moster.



mot stan!

 



drog iväg på cykeln 8 igår morse UTAN jacka för
första gången i år, lycka!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0