:D


Jäkla skitväder när man är ledig!! Men inte så ledsen för det ändå, älskar regniga dagar (ibland!) på somrarna för då kan jag va ute och röra på sig utan att pollen ska anfalla ens stackars luftvägar så man håller på och dör efter några löpsteg. Så idag har det blivit 2 promenader =) Först en med mamma, hon kom hit imorse och har varit här halva dagen, så trevligt =) Drack kaffe, gick på prommis, åt mat, pratade, drack mer kaffe, pratade mer osv. Sen har jag pluggat en massa, tagit igen lite som jag halkat efter med på grund av en motivation som gått på sommarlov redan.. Sen blev det en prommis till då!

Nu ska jag laga mat, omelett m purjo, paprika och fetaost & bacon till det!





Var och fick långa STARKA naglar förra veckan! Så skönt
att slippa bry sig, dom bara är där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0