bio onsdag!



Längtar tills 21:oo ikväll .. för då ska jag och min älskling på bio och se fast & furious 5! =) Hoppas den är bra, så som vi längtat och väntat! Men det tror jag. Jag hade tänkt överraska honom och boka biljetter för jag trodde inte han hade koll på premiärdatumet, så kommer han hem för nån dag sen, skitlycklig - "vill du gå på bio med mig på onsdag?" aahh damn, överrasknings förstörare, haha! sötnos =)

blev tvungen att kliva ur den underbart sköna sängen redan 8 imorse, iväg med bilen till brl för dom ska byta allt ljud och in med bättre ljud, värre ljud, mer ljud, högre ljud ... don't ask me (män och bilar alltså) ;) sen blev det lite snabb plugg hos emilie, in på jobbet och hejade på syster som praoar där, hon såg så snygg och proffsig ut i min arbetströja så =) skrev ut och kopierade lite, och jag hoppas fan att det var den sista energin jag la på något kring DET. Hur länge tror du att du kan styra och bestämma va? Tjaffsa med mig och jag tar den enkla vägen, punkt!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0