zzzzzz



Guuud vad alla i årets big brother är tråååkiga. Kan ingen bara göra nå hel galet och bjuda på sig själv? Nej byt ut varenda deltagare! Jag känner en massa som skulle passa så sjukt mycket bättre där inne! ;D


Snart kommer min baby hem från sthlm, slipper sova själv inatt + att vi båda är lediga imorgon, hur underbart som helst! :) Riktigt trist att sova själv, hatar det! Sen hoten och inbrottet i höstas hade jag sovit ensam en enda natt fram tills J åkte till thailand! En enda natt på ett halvår liksom? Och då var jag jättefull, tänkte inte utan gick hem efter krogen till min gamla lägenhet som var helt trashad efter inbrott så vi hade bara användt den för fest, = svinstia med andra ord. Men det gick tydligen bra det med och var okej just då, sängen var ju inte stulen så hade nått at sova i iallafall. Så tur på ett sätt att Jonas åkte till thailand så jag var tvungen att bo lite själv, panik de första nätterna men sen gick det bra. Skönt, vill inte känna mig beroende av någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0