torsdag


Tentan gick skitdåligt, kände mig riktigt puckad när jag lämnade in den. Men dom flesta i klassen tyckte den va svår, skönt de på ett sätt. Det var i alla fall det sista för den här kursen! Nästa vecka börjar en ny, och det betyder också att det är 10 veckor kvar till sommarlov!! :D Eller lov och lov, går över från plugga heltid till jobba heltid.. men så mycket bättre, får ändå så mycket mer fritid, och mer pengar!!

Vart en sväng på stan i Falun med Emilie innan vi åkte hem. Hade bestämt mig för att unna mig nya jeans efter tentan, hade siktat in mig på levis curve, men då tillverkas dom inte i 24/34 som jag hade behövt.. åhh hade verkligen velat haft sånna, så mjuka och sköna.


Hållt på och löst min hårkatastrof, rött kan vara jäkligt snyggt, men inte så rött som mitt blev! Drog i choklad brunt i hela håret nu, det vet jag att jag trivs med så blev ett säkert kort. Sen köpte jag färgschampoo & balsam också, hoppas det funkar så man slipper färga håret stup i kvarten, och värre blir det nu till sommaren..


 syrran tipsade om detta märke! Blandar i pumpflska och 
                                         sen kommer det mousse ut, mycket smidigare! En flaska
                                         räckte till och med till mitt långa hår! superbra :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0