...


Sådär nu var det över, 2 timmar i lagens armar..

Visste att jag skulle få kommentarer på inlägget jag skrev igår, så här kommer svaren på frågorna:

1. Om jag fortfarande umgås med Sarah?
Nej det gör jag inte. Jag vill ha ärliga vänner, vänner man kan säga exakt allt till och som vill en väl & glädjs åt en när det går bra. På samma sätt som jag är glad för och peppar mina vänner. Jag har hellre få bra vänner än en massa fladdriga kompisar man inte vet vart man har.

2. Sarahs fel att Andreas hotar mig?
Nej självklart inte. Men om jag & Jonas själva fått gått ut med och berättat för Andreas att vi träffats hade han antagligen tagit det bättre än om han fick reda på det genom någon annan. När Sarah berättade det för Andreas hade jag och Jonas bra träffats ett tag, inte bestämt eller pratat nått om hur vi skulle ha det. Vi sågs och hade sjukt kul och trivdes bra med varann. Hade det inte blivit något mer och vi hade lagt ner allt så hade Andreas aldrig behövt få reda på något och ingenting av allt hade nånsin hänt. Så med andra ord är det Sarah som la grunden. Hon hade kunnat hålla tyst, och jag & hon hade kunnat umgås som vanligt och så hade jag fått tagit smällen sen om Andreas hade fått reda på det. Istället stod jag där med alla hot, kunde inte bo hemma + sveket från en som man trodde var en vän.

Fortsätt fråga ni, har blivit överöst av frågor från åklagaren & advokaterna under 2 timmar så jag kommer ha svar på tal, jag lovar er ;-)



Kommentarer
Postat av: D

Skulle vara intressant att få läsa allas versioner i förhör och liknande, men hur kommer man åt dem? Hoppas det löser sig till det bästa för er.

2011-03-15 @ 20:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0