tisdag



Var helt okej drag på jobbet igår, så kul! Trivs galet bra, sköna arbetskamrater har jag då också :)

Sov ut länge idag, frukost på balkongen sen, riktigt hett mot väggen! 
Men har jag placerat röven inomhus igen och ska ta tag i plugget . . .
Fått svar på tenta nr 2 också, check check check!
Vem sa att högskola är svårare än gymnasiet? Helt tvärtom enligt mig.
Funderar ni på att börja plugga, do it! Man har så mycket tid över ändå,
ändå ska sjuksköterskeprogramet vara skapligt krävande med mycket
att proppa in i hjärnan och lära sig, och att man dessutom får en legitimation
när man är klar = stoooort ansvar!
Denna vecka jobbar jag 4 pass + plugget och det funkar alldeles utmärkt!



5 dagar kvar nu tills mitt hjärta kommer hem! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0