söndag va



Men sådär då, 03:30 söndag morgon och johanna tar helg . . . betat av 3 arbetspass igår & idag. Skrubben igår, intersport + skrubben idag. Älska att jobba! Men galet trött människa jag är nu, sovit middag inför jobb, alarmet ringer, tänka tänka, va är klockan? vilken dag? vart är jag? vart ska jag? 
Precis hemkommen från afterwork på statoil med ingela & daniel. :) Försöka sova nu då? Så man kan ta vara på de lilla som är kvar av helgen sen. Älskar att klockan inte ringer imorgon, fy fan va jag ska sova! Hade vart fint om min snygga karl legat i sängen nu redo och hålla om mig, men får ta och bädda ner mig i stora sängen helt ensam . . men nu ni är det bara 3 nätter kvar!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0