helg!



Äntligen helg, och vet ni, jag är helt ledig! Första helgen på hur länge som helst det händer. Ska bli så skönt, inget speciellt planerat heller. Mitt hjärta är äntligen hemma så vill umgås med han så mycket som möjligt! :) Jag och rämgård var ner till arlanda i tisdags och hämtade hem thailands pojkarna! Så sjuuukt bruna dom var, blir så avis! Dog av lycka på arlanda, helt overkligt men underbart att äntligen få träffa Jonas igen efter en hel månad utan han. Att äntligen ha nån att och mysa med på kvällarna och som ligger och håller om en när man ska sova, lycka! <3 Har ju haft fina vänner och familj som tagit hand om lilla mig men de är inte samma sak ;) Älskar att ha mitt sambo liv back! Vet redan att jag klarar mig själv, men det är ju förbannat tråkigt!?! Fick ett jättefint halsband och supergod parfym av baby när han kom hem, sötnos :)

Aha, nu ska jag ta mig hemåt för att luncha med Emilie :) Precis haft tenta i Falun och det gick helt åt helvete. Dels för att jag har haft massa annat jobbigt som snurrar i skallen och sen har jag prioriterat att umgås med Jonas den här veckan haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0