fatso



Haft en toppenkväll med Emilie! :) proppmätta efter att ha ätit allt skit man kan komma på. Pizza, chips, godis mmm...
Degat i soffan och skrattat, pratat, kollat på solsidan och big brother. Skön söndag helt enkelt.

Sprang ner i källaren nyss och skulle kolla om de stämde att jag har tvätt tid imorgon kl 17 som jag hade för mig, men det var visst idag kl 12!?!? Bra jävla minne!

Nu mååååste jag sova för imorgon måååste måste måste jag plugga! Tenta på fredag igen, en stor en. Och jag har noll koll på precis allting, inte ens sett alla föreläsningar, suck. Och den här veckan känns de som om att jag kommer vilja göra allt annat än o plugga när min fina älskling kommer hem! :D Har iaf en fika med Louise att se fram emot imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0