....



allmänt trött som människa, jag och syrran vaknade av klockan vid 8.. kom man upp då? nej glöm det, somnade om och klev ur sängen vid 12. vilket gjorde att jag missade föreläsningen, men den går att se senare så.. skulle försöka plugga ikapp en annan grej, men orka sitta framför datorn och lyssna i 3 timmar? lyckades ta mig igenom halva innan jag gav upp, så lockande väder ute så blev en prommis och försöka gå av mig träningsvärken sen igår! och all snö har smällt på balkongen, lycka. och fina tulipaner står på bordet, fick en bukett av mam & pap +  en av farfar i måndags. VÅRIGT! =)


ska duscha & kamma till mig nu och bege mig mot jobbet om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0