long time, no seen.



Guuud så skönt det har varit med långledigt!
Har spenderat nästan varenda sekund med min älskling :) I onsdags åkte vi upp till mormor & morfars sommarstuga, grillade, bastade, sov ut och hade myspys tills på fredagen. Åkte hem och slängde ur grejorna och iväg igen, fick skjuts av snälla Louise till torsång där mam, pap, moster & thomas kom och plockade upp mig och J med båten - alkohol, sol, vinden i håret, underbara människor! :) Fortsatte sen på land hos moster och thomas en bit in på natta innan vi fick skjuts tillbaka till stan igen av Louise och svärfar :)

Och på lördagen var det torsångs match, storvinst för grabbarna! :) Stek i solen med glass och fina tjejer! Perfekt match-tittar väder! Sen på kvällen var det dags för mitt första arbetspass på bolanche! Tokroligt tillsammans med syrran bakom baren, våran dröm om att barjobba ihop var inte sen att uppfyllas! ;) Najs med jobb i en större bar, och kul med lite annat typ av folk. Dit på lördag igen och köra, och hoppas på att syster yster kör samma bar då med! Men först blir det jobb på kära skrubben på torsdag, blir skoj då de var ett tag sedan jag jobbade där nu på grund av all hets i skolan under maj.

Sen har vi vart till Jonas familjs stuga och plockat & rensat bland alla hans lägenhets prylar. Hittade massa fint och bra å ha som fick följa med hem till oss. Dubbelt upp av princip allt så lite av mina grejor fick åka ut och ersättas av Jonas bättre grejor ;)

Sen har vi firat min mami på hennes 48 års dag! <3 herregud, man kan då inte tro att du är 48 år lilla mamma!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0