fina älskade braiga midsommar! =)


En helt underbart kul helg har passerat sen jag skrev sist. Min favorit helg på hela året - MIDSOMMAR! =)
Och denna midsommarhelg, framförallt midsommarafton, var den absolut roligaste jag varit med om..
På torsdagen gick vi hem till Patrik & Martina och drack, umgicks och lyssnade på musik - supertrevligt! =)
När klockan blev tolv kom jag och J på att vi var hungriga, men varenda pizzeria hade stängt.. Så vi gick ner till engelska och käkade och drack en öl innan vi checkade in på hotell, i borlänge!! haha så jäkla soft! Hotellfrukost, mmmmums!

Traskade och hämtade bilen, något trötta men de va bara att rycka upp sig när det var självaste midsommarafton! Hem och öppna bubbel, fram med jordgubbar, skååla rejält för jag och min kärlek förlovade oss! Jonas Björklund <3 24/6-11. Jag älskar dig otroligt mycket! Känns så himla rätt och bra, och jag ser fram emot att leva hela livet tillsammans med dig, ända tills jag blir en gammal och skrynklig tant! :)

Fick skjuts ut till torsång där vi skulle fira midsommar. Lämnade av grejorna på flotten, tog ett glas vin och sen gick vi till torsångs café där det var buffé. Trevligt folk & sån jäkla grym stämning :) massa skål, massa jäger, massa skratt, massa spill och så jäkla kuuul! Tyvärr blev det inget jäger rekord, men som ni ser på bilderna sen så blev det en jäkla massa i alla fall! :) Fulla och glada gick vi tillbaka till flotten, festade på och vinglade runt hela kvällen, och vid 1 tog vi taxi tillbaka till stan. Bra jäkla kväll, tack alla fina som var med! <3

Midsommardagen var första dagen på sommarjobbet. Herreguuuud, var för bakis för att ens fatta att jag var bakis typ.. Men det gick fint, kul att vara tillbaka :) Vid sex hämtade Jonas mig och vi åkte till gagnef för att fortsätta festligheterna i hans arbetskompis sommarstuga. Fick gött grillat :) Satt ute runt brasa och hade det mysigt ett bra tag. Blev öl, vin, groggar av alla slag, spel, chips, skratt och en superbra kväll helt klart! Sov kvar i deras mysiga stuga :)

Och seeeen, igår så kan jag säga att det var rätt skönt att komma hem och bara ligga i soffan och glo på film elfter allt partajande :) men sjukt bra helg har det varit!









 <3













=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0