torsdag.


Tröttade ut mig själv totalt igårnatt så jag kunde somna snabbt utan att behöva ligga och vrida och vända på mig. Ställde ingen klocka utan tänkte låta kroppen vakna när den kände för det, eftersom jag inte hade nån tid att passa och upp till idag (förutom jobb kl 20 ikväll och såå länge trodde jag knappast jag kunde sova, snacka om förvånad man skulle blivit om man hade vaknat upp ikväll och missat jobb) Och min kropp den ville vakna 13.3o den! Upp och drog på mig träningskläder och regnjacka, lycklig över att det regnade - mitt bästa ut och gå väder! Men ute var det bara kvavt och asäckligt! Min regnjacka som ska 'andas' var rena skämtet. Men blev en vända runt sportfältet och skönt var det :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen iväg och handla och laga god mat tills mitt hjärta kommer hem! :) jobb ikväll då, men undrar hur många som kommer ut på stan och dricker en kväll som denna!? Jag som är sugen på att blanda massa massa drinkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0