student och munkar o sånt!


Jag är katastrofalt dålig på att uppdatera alltså . . .

Sen jag skrev sist så har min fina "äldsta" lillasyster tagit studenten! =) Det var en helt perfekt dag, varmt som tusan! Jag och J var först och kollade på hans lillasysters utspring, sen kutade vi vidare (jag med högklackat vilket jag fick ångra) till haga för att kolla på min syster. Kika på alla studenter på stan en sväng innan det blev hem till gustafs för studentmiddag! =) suuupergod mat och tårta, proppmätt! Vin och mys med släkten ute på altanen innan jag åkte hem till Jonas familj och partajade lite med dom innan det blev stan & s1. Bra kväll! =)

Jobbade lördagen på Bolanche. Match i Ulvshyttan, och firade Majsans (Jonas mamma) födelsedag sen på söndagen! Så himla god mat dom hade lagat! =)


Hittills i veckan har de varit p möte inför sommaren, annars lugnt. Vaknde imorse dunderförkyld och med feber, buu :( baby hade sovmorgon och tog hand om mig imorse innan han åkte på jobb. Sen kom mamsi med ipren, nässpray och munkar och pysslade om mig. =) Har enbart ätit en munk idag och klockan är fem, måste få nått i magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0