NY!




Just ja, en sak till. Jag har fått jobb som butikssäljare på New Yorker, som öppnar på kupolen i juli.

Hade inga förhoppningar efter intervjun med tanke på alla sökande och de få tjänster de hade, meeeen . . .
JAG ÄR SÅ JÄVLA BRA!

& så jäkla glad över tjänsten!
Det ska bli så galet skoj att vara med och få bygga och öppna en butik! :)
Mindre galet skoj då jag älskar deras kläder och lönen kommer vara ett minne blott
efter att ha strosat runt och jobbat och sett allt nytt som kommer in ;)


De innebär att jag nu har inte mindre än 4 jobb!!
Som jag ska kombinera i sommar ;)

Intersport
New Yorker
Bolanche
Gruppbostad

Hörde jag nån som sa att det var svårt att få jobb nuförtiden? ;)


Kommentarer
Postat av: Annanas

Du är så jävla bra!!

Jag ska hälsa på ofta älskar deras kläder

2011-06-07 @ 21:31:26
URL: http://pineappel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0