full speed.


Haft en kanondag som gått i ett!
Upp och drog igång med tvätten; frukost, smink, klädval och platta frillan under tiden. Mötte upp fina camilla och gick till kupolen, långlunch bestående av seafood sallad på kompis :) Lite kika (jag köpte inget, duktigt Johanna, tänka resa solen resa solen väääääärme varje gång jag står och håller i något egentligen onödigt som kostar) Avslutade med en glass innan vi gick hemåt.

Direkt jag kommer innanför dörren så kommer Emilie hem till mig :) hon har precis kommit hem från cypern så det blev att tjattra ett par timmar i solen på balkongen.

Sen drog jag igång med röjning i min stora garderob, bar ner massa skit och vinterkläder i källaren. Blev något mer ordning iaf. + att jag skaffat lite mer hyllor till karln i huset, det kommer nog uppskattas ;)

Nu ska jag dricka upp mitt te, ta en snabbdusch, bädda i sängen och sen sova ur gott i renbäddad säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0