fin lillördag! :)


Haft en supermysig kväll på hushagen hos min käre vän Emilie! =) Har firat hennes födelsedag lite i förväg eftersom den jäkeln befinner sig på cypern på hennes birthday nästa vecka. Har grillat (kvinnor kan) druckit massa goda flädercider (alkoholist-varnings-goda) pratat, skrattat och haft det fint! Frågan är vad jag gör vaken nu? Gick hem från E runt elva för att migränen började komma krypande som alltid när det är sånt här väder, tog en tablett och blev snabbt bättre, tände ljus, poppade popcorn, drack massa cola, . .  . men de va inte lika mys när min popcorn kompis (aka min sambo) är i stockholm. De är orsaken till att jag är vaken, hatar att sova själv. Vill somna på Jonas bröst, eller att han håller om mig hårt hårt, mmmm.. men imorgon så :) Men innan de ska jag först krogjobba på skrubben!


Har fixat och donat och gjort supersnygga special designade utsprings-ta emot-halsbands-tjaffs-krimskrams alá Johanna! Så min & Jonas syster kommer helt klart ha de fränaste halsbanden! ;) En trött ros eller en ful nalle som ändå slängs bort, nej tack!


nej natti nu va!





behövs ingen karl i den här brudens hem inte! ;)


Kommentarer
Postat av: ISA

Jättefinbild! :) Och snygg blogg <3 Kram

2011-06-20 @ 16:45:36
URL: http://isablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0