:)


Gick upp före 9 idag, mycket ovanligt när jag är ledig.. men det är ju så skönt när man väl bara dragit sig ur sängen. Är så pigg när jag sovit lagomt många timmar. Vissa dagar när jag är ledig sover jag mer än jag är vaken på dygnet, illa illa. I alla fall så gjorde jag ordning frukost ooch satt och chillade med en tidning. Drog på mig träningskläder och mötte upp Martina för ett varv runt sportfältet, och det var superskönt! Har knappt rört på mig den senaste månaden. Sen gick vi hem till mig och satt oss ute på balkongen och drack te och snackade någon timme :) Hade så trevligt och tiden bara flög iväg, så de blev att snabbt hoppa i ett par jeans och sticka ner på stan, för lunch på thaien med familjen stod på schemat, göttans! :)

Hemma i soffan igen men ska snart iväg igen, hann pussa lite på min baby som kom hem från sthlm idag! :) men nu har han stuckit på samling och jag ska börja röra på mig för torsångs match nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0