stockholmia!


Äntligen är festivalen över och alla svin har lämnat våran stad! Så skönt att kunna ta sig fram.
Enda ungdomen i Borlänge som känner så, har inte gått på p&l på säkert 4 år nu..

Jag och baby åkte till Sockholm i onsdags, punka på vägen dit så kom fram något sent men.
Så första dagen där spenderades med att leta reda på någon verkstad som hade vårat speciella
däck hemma. Fick det fixat och åkte ut till barkarby och kikade runt, Jonas shoppade på som tusan
men jag hittade bara en löparjacka och underkläder! Världens bilkö sen innan vi till slut kom fram till
kungens kurva, där blev det middag & bio, mys =) såg kronjuvelerna, riktigt fin film! Picknickade med öl
och cider på vägen hem men fick åka hemåt ganska snabbt innan vi blev uppkäkade av monstermyggor!
På fredagen åkte in till storstan, en snabbkik där sen åkte vi ut till grönan för att kika på Ziggy Marley =)
Grymt lång kö både in till grönan, till alla attraktioner, öltält osv. Så vii bestämmde oss för att skippa
åkbandet denna gång och sattsade istället på att köa till öltälten och njuta av musiken! Spelade en massa
och innan hemgång vann min sötnos äääääääääääntligen first price! =)

Hem till Borlänge på lördagen och jobba på s2, snälla festival människor ute. Dock inte så bra
spelningar där inne..


Ny vecka och massa work, gruppbostaden och sen börjar jag på New Yorker till helgen, blir
spännande =)


PUUUSSS!





=(





Min kärlek på O´learys!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0