harry p, massage & grand opening.


Jag lever, men är en så jäääkla trött människa!

Jobbet på New Yorker har dragit igång, och det är så himla kul =) Första dagen i lördags och när man kom dit och såg alla miljoners inplastade pallar med kläder mitt på golvet undrade man hur sjutton man skulle få det att likna en butik tills öppningen. Men vi har slitit 9-11 timmar de senaste fyra dagarna, packat upp, galgat, larmat... blandat med massa tjatter, lära-känna-snack, knåda sina ömma axlar, socker höga och super speedade på redbull så har vi fixat det galant och butiken är superfin =) Igår innan vi gick hem fick vi välja varsinn under + överdel som vi fick, toppen toppen! Tog ett par slitna jeans och ett supersött blommigt linne som kommer användas massa! Redan imorgon på våran grand opening :D Ska bli så spännande, hoppas det kommer massa folk!

Nu är jag och jobbar på gruppbostaden, trött trött trött . .  sovit typ 5 timmar inatt, för jag och min kärlek var på bio inatt och såg Harry Potter för sista gången! =) Mys, och bion var kanoners!

Nää nu ska jag jobba vidare, kort dag till 14 bara. Fixa naglarna efteråt och sen ska jag och Jonas och få massage ikväll, lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0