Full speed!!

Mitt liv går i sjuhundratremiljonertusen kilometer/h. Är inne på min 12 jobbdag på raken nu och Johanna är en trött människa som längtar efter lite ledigt. Har kombinerat 3 olika jobb dessa veckor, åkt raka vägen från jobb till nattjobb, direkt från nattjobb iväg på jobb så är aldrig hemma känns det som. Får några timmar tillsammans med min älskling på kvällarna. Och vännerna och familjen har fått komma in på new yorker för att få se mig. Men nya jobbet är super super toppen kul! :-) högt tempo, med mycket nytt som ska galgas och larmas och få en bra plats i butiken. Mycket städa upp efter slarviga kunder ;-) och fylla på varor. Dagarna rinner iväg när man har nått att göra hela tiden! Jobbet är dock inte bra för lönen.. ;-) finns sååå mycket fint, och att sen dessutom vi som jobbar där har grym personal rabatt så blir allt att kännas typ gratis. Bra att man får så bra price så man har råd att köpa och klä sig i deras kläder även om det inte är ett måste, men man är ju ändå en levande vandrande skyltdocka så :D På nattjobb nu sen raka vägen till kupolen imorgon, men seeen är jag ledig och då bär det iväg till Göteborg torsdag till söndag och det ska bli så galet skoj, med massa skönt folk :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0