Så jävla nöjd brud!

Nu jäklar börjar det ta sig här hemma. Slöa jag har lyckats packa upp alla kartonger och fullproppade Ikea kassar. Innan karln i huset gick helt i taket över mitt slarviga beteende. ;-) Kan ju va trevligt om han vill bo kvar några fler nätter. ;-) Så himla fint vi har fått det! Tapeter osv blev tipptoppen! Likaså nya möblerna och den fina och förbannat sköna sängen. :-) tack till alla godingar som hjälpt till att måla, tapetsera, bära, släpa, skruva, borra... Men rätt kul har vi haft ändå. ;-) massa öl, donken, cigg, kaffe, pizza, skratt och tok under tiden. (OCH svordomar emellanåt) ;-). Blev en tokrolig spontan utgång i lördags! Jag, martina & grabbarna. Började med trevligt sällskap och öl till handbollen, de övergick till s1 och slutade på Klin. Nää nu ska jag ner i tvättstugan och fortsätta, jävligt mycket tvätt när man är två, men jag klagar inte. :-) sen försöka få ihop nå mat... ingredienserna vi äger: räkost, sylt, sweet chili sås, yoghurt, lök & öl...! Någon som vet nå fint man kan kocka ihop på detta kan gärna säga till. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0