Måndag

Blir inte mycket skrivet här inte.. Passar på nu när jag ändå inte kan sova, men va spelar de för roll när man ligger i världens mysigaste famn? Och inte behöver jag upp nån spec tid imorn, men ska efter 2 månaders uppehåll ta mig till gymmet!! Tränings suget är enormt. Sen ska jag luncha med Emilie och snacka lite skit. :-) Vad har hänt annars då? var för tredje gången på tre veckor upp till lofsdalen nu över helgen som var, med min finaste! Och helt underbara dagar hade vi :-) åkt bräda, myst i stugan framför brasa och massa filmer, ätit gott och vart ut en sväng på byn och hade riktigt skoj med alla byfånar. Näää nu har jag kramp i armen, ni får nöja er me det här så länge. Ska pussa lite på min prins nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0