:-)

Haft en superbra helg! Middag hos mormor och morfar i fredags, fick med mig älskling dit till och med, ojoj. Hämtat hit alla hans kläder så nu känns det som att han bor här på riktigt, och jag älskar det! Firat syrran har vi gjort Också, med middag på coco thai, och lite Förfest här innan Klin. Kul kul. :-) sov till två dagen efter!!! Gick och kollade på forssa cupen, heja torsång. Ut på släktkalas i Gustafs, äta och ge syrran presenterna. Hem till sköna soffan, mys med hjärtat resten av kvällen. :-) nä nu lär jag släpa mig ur sängen, ska ut och gå. Sen hem och va hundvakt åt världens supersötaste hund. :-) och försöka plugga lite.. Puuss

Kommentarer
Postat av: Bilallive

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-05-26 @ 13:56:48
URL: http://bilallive.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0