torsdag


Haft en jäkligt soft dag, gjort allt och inget typ. Sov länge eftersom jag inte kom i säng nån gång inatt, helt uppe i varv efter jobb. Gick ner till fetto tattoo och kollade på när micke tatuerade Emilie, supersnyggt vart det! :) Planerade lite med mr tattoo och jag följer med han ner till arlanda och hämtar hem thailands grabbarna om 12 dagar, jag kommer dö av lycka på arlanda!!

Sen lunchade jag och emilie på thaien, gött! Vidare till kuppan och kollade runt lite, hittade ett par jeans, toppen. Och köpte en epilator, jäkla jungel med märken, hastigheter, pincetter, kyla, vattentålig bla bla bla . .  slog till på en i medel prisklassen. Hem direkt och prova OCH aj aj aj, vilken jävla pain! Tatuerar mig fan hellre 18 timmar i sträck!! Men det blev superbra så får väl vara värt det då! :)



 <----- den här blev det. (gick lite på utseendet kanske)




Sen var jag hem en sväng till mina svärföräldrar och sa hej! :) Tillbaka till stan och till jobb nr 2 för att göra schema för nästa månad, blir sju pass på skrubben i mars, ganska lagomt. Önskar jag kunde jobba ännu mer, men med deras öppettider går det tyvärr inte och få ihop övriga livet med skolan & jobb nr 1 annars, och så vill jag ju gärna se han jag bor ihop med ibland också ;) och familj + vänner. Tror jag ligger i riskzonen o bli utbränd? Men så är det om man har ett liv med bara gas och ingen broms.

Hunnit med att umgås med mormor & morfar har jag också gjort. Mormor grät blod när jag visade tatueringen ;) haha att dom inte ser det snygga i tatueringarna de söta gamlingarna! :)


Betala räkningarna nu sen sängen! har en jääävla hög med räkningar, depp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0