söndag


Haft världens slöaste dag, vaknade halv tre först och främst! Skulle göra nått vettigt och ta en promenad, men det va svinhalt så vände på en gång typ. Hem och tänkte göra nått annat vettigt, skotta balkongen. Men då får man skäll av min underbara granne, jahapp skiter i att skotta balkongen då för fan! Och gick in och kollade på film istället, it's complicated. HUR bra som helst!! :)


Skulle inviga min nya inpackning när jag duschade, och till min besvikelse luktar den somalie, yyysch.

Nej världelös tråkig dag! En till film och popcorn nu! Ladda om för en ny vecka med massa jobb och massa plugg . . Sista veckan jag bor ensam nu i alla fall, och det är ett stort PLUS! :) men får flera fina besök i veckan av familj, släkt och vänner. Ensam? Nej tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0