nnnnnnööööjjjjjjdddddiiiss


då sitter min andra tattoo på plats. på ryggen, stor & fin! :) så jäkla nöjd. pia (och jag) krigade på 4 timmar i sträck, utan paus men sen var den klar. jag som brukar ha sånna jävla myror i brallorna, fattar nte hur jag kunde sitta stilla så länge . . ett under!! bild kommer när jag tvättat den osv. sen åkte jag och syrran raka vägen till stan, för när smärtan ändå hade övertaget om min kropp passade jag på att damma i 3 hål till i öronen, och det mina vänner gjorde fan ondare än att tattuera sig!!! så nu sitter jag och tycker sjukt synd om mig själv, äter ipren och godis med fina syster som sällis. :) massa filmer är tankade, gött. time for burlesque nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0