måndag


Happ, då va helgen över igen.. Men jag har sån tur att va ledig idag med, eller ledig och ledig ... hemmaplugg men det = ledig för mig. Ska till sjukhuset och ta några prover nu, sen förbi och kolla tattoo skissen, spännande! Och ikväll blir det middag hos svärföräldrarna. :-)

När hjärtat kommer hem från jobbet sen ska jag suga fast mig som en igel på han och hänga kvar där tills jag lämnat han på arlanda imorn... Gärna längre än så iofs och tillbringa en månad i thai med han. Men men, grabbarna kommer ha så kul, och förhoppningsvis går det snabbt..



Hade världens bästa kväll igår med min kärlek. Käkade på coco thai, gott gott - och jäkligt mysigt. Hade kunnat setat kvar hur länge som helst. Men sen rusade vi ner till bion och såg The next three days! Superbra film. :-)


i love you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0