måndag


Haft muntlig tenta idag, vilket skämt alltså . . klar redan vid tio, åkte till borlänge och fixade lite småsaker sen hem och slängde mig i soffan och här ligger jag än. Tycker det är dags för karln i huset och komma hem nu! Jag trivs bättre som sambo, rastlös gånger tusen nu. Men nu är det två veckor kvar, halva tiden har alltså gått.

Ska till gustafs imorgon istället och få långt hår redan då, härligt! :) ska bli så skönt och klippa mitt vanliga också innan löshåret sätts i, de har säkert inte blivit klippt på ett år!! Annars blir det lite intersport jobba i veckan, rea kväll, kul kul. Bra drag, mycket folk, mycket att göra och det bästa av allt, pizzamys med arbetskompisarna innan ;)

sen massa partaja till helgen i hope!

nää nu får det nog bli en prommis i brist på annat och göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0