måndag


haft en heldag i skolan, med en jävla migrän så jag nästan började klättra på väggarna, tur emilie höll i mig ;) trodde jag drabbats av en hjärnblödning, skrev fel i varje ord och vände varenda bokstav, blev rätt roligt, men kommer inte fatta mycket när jag ska läsa anteckningarna :P med hjälp av kaffe och bra pepp musik i bilen påväg hem blev migränen bättre och jag hoppade av vid må bättre för träning! 3 pass på raken blidde det, core + easy line + body balance :) bra kombo med styrka, kondis och rörlighet, gilla! nu jävlar ska mina kroppsdelar tillbaka på rätt ställe igen! tränade med mamma sista passet och fick alla <3 dag present av hene i form av godis som jag såklart har klämt i mig nu framför tvn . . . jaja, man bränner ju kalorier ett bra tag efter träningen me ;)

så de var min alla hjärtans dag de, det mest romantiska var ett samtal till andra sidan jorden, fick iaf höra mitt hjärtas röst. <3 1 vecka har gått nu, 3 veckor kvaaaar . . .  :/ fast jag får såklart inte glömma Emilies alla hjärtans dags surprise idag i skolan, daimtårta, de tog nog priset som dagens mest romantiska! ;)


förresten, jag ska och provjobba på onsdag! ett helt nytt jobb, noll erfarenhet av det jag ska pyssla med. så sjukt spännande, yrket är iaf en barndomsdröm, ett sånt jobb man bara måste ha haft under livet! helt oväntat fick jag erbjudandet i lördags, kul! :) ledtråd? gt, hof, nyp . . .

Kommentarer
Postat av: finest.se/ttess

skrubben? :):)

2011-02-18 @ 11:21:10
Postat av: JAG

precis! :) du lär komma och hälsa på! ;)

2011-02-18 @ 12:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0