lördag


Ska iväg till jobbet strax, kul kul, var ett par veckor sen jag jobbade nu. :) Tyvärr är jag på sveriges sämsta humör, hatar det. Orättvist de är vad det är, man tror man gör rätt och så är det tydligen ändå så jävla fel! Men på jobbet brukar jag alltid bli på bra humör. Hade världens skitfredagskväll igår efter att Lovisa åkt, åt rester från gårdagen, gjorde situps, kolllade tv, kollade datorn, sov, spelade varenda spel jag har på luren, hoppade hopprep (tills jag kom på att jag bor i lägenhet), rökte (fan fan fan!!), städade och sen gick och sov tidigt för att va duktig, men låg och vred och vände på mig över 2 timmar i sängen, och sånt sabbar mitt humör. Okej nu slutar jag gnälla och går till jobbet och gör nån nytta istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0