hello hey!


Hade en toppenkväll igår med syrran, Emilie och Louise! :) Fixade, käkade, drack massa vin, prat, musik, bb, kortspel och sen runt halv ett drog vi på oss klackarna och tog en taxi ner på stan, riktigt lyckad utgång! Hem och jag och syrran dog i sängen efter 5 minuter. Tveksamt om Jonas kommer få tillbaka sin sida av sängen när han kommer hem, Matilda trivs riktigt bra ;) Klockan på ringning 5 timmar senare, suck... upp 40 min innan jag skulle befinna mig på jobbet. Det gick bra och tiden gick fort, och nuuu har jag äntligen fått slagit ner röven i soffan efter att ha diskat och snyggat till sen igår. Ska förflytta mig till sängen nu och försöka sova lite innan det är dags att bege sig till nästa jobb och jobba på till halv tre inatt... Har jag sagt att jag älskar att jobba? :P


Fått pratat lite med mitt hjärta idag, inte klokt vad jag saknar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0