Fredag

Tentan idag gick superbra trotts att jag började plugga kl 22 igår! Hade en jävla massa sjukdomar, symtom, behandling bla bla bla man skulle ha kläm på. Och som alltid hade jag tur och fick en tenta med mest frågor om just det jag hade pluggat på. Jag är tur Ture själv alltså. Efter den åkte jag och Emilie i hennes nya, snygga och alldeles egna bil till systemet och köpte lite tenta belöning. Sen hem och lagade middag; kyckling, pommes, bea, daimtårta! och godis & chips till efterrätt till en bra film, eat pray love! :-) mättast i världen nu, blir strax sängen, jobb imorgon. Sen återstår en fin helg, slipper plugg ångest nu när tentan är över och det ni, det är en underbar jävla känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0