fredag!!


försökte sova ut läääänge eftersom jag ska jobba till halv 3 inatt sen, men icke, gav upp! frukost, dator, bläddra i tidningar osv nu. skönt! borde plugga, som vanligt. borde städa också, det är till och med roligare än att plugga så de gör jag nog först! ;) borde ta en prommis också? men min rygg är helt mörbultad sen tattoon igår, men den e så fin! :) blir lika glad varje gång jag ser den!

hinna umgås lite med emilie innan jag ska iväg och jobba! :)


fy fasen va jag saknar en viss person, tänker aldrig aldrig mer vara ifrån han så här länge igen, trodde de skulle gå bättre och att tiden skulle gå snabbt men det går sjuukt långsamt. halva tiden har liksom inte ens gått än . . tacka fan för att mobilen är uppfunnen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0