:)



Haft en kanonbra dag med sällskap av farfar först! :) Sen ställde jag mig vid spisen och slog på stort och lagade ihop thai tills familjen skulle komma, egen jordnötssås, kycklingspett osv. göttans! Pappa fick jobba lite här som vanligt när han är och hälsar på. Sen kollade vi på lite tv och pratade innan dom åkte, mys! :) ni är det bästa jag har! <3

Fått reda på första tentan denna kurs och jag klarade den, yey! :) var iofs inte så nervig inför resultatet. Mest min kära mor som var kanske . . då jag kvällen innan tentan var på bio med dom och sen hem och spalde en massa wii med syrrorna innan jag drog igång och pluggade vid 23 tiden :P plugga bäst som plugga sist(a sekund)


Dags för sängen nu, imorn väntar en till kanondag med besök av fina brudar, tacomys står på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0