:):):)


Jag måste importera en slav som kan smörja min tattuering, kommer vrida armen av mig innan den är läkt!! Bli jäkligt vig åt ett håll om inte annat. Dålig tajming av mig att tattuera ryggen precis när jag bor ensam, J är dessutom skyldig mig massa smörjningar efter alla gånger jag kletat in hans tatueringar! ;-) Och den kliar så förbannat, vill ställa mig mot ett träd och bara riva!! så läk läk läk nu!

Jossan ringde nyss, blir krog jobba denna vecka också;
Onsdag - Intersport + Skrubben
Lördag - Intersport + Skrubben
Yes yes, härligt! Skönt att jobba röven av sig när man väl jobbar! Så det blir tyvärr inge hela huset med Julia för mig på lördag, men bra på ett sätt (för hälsan) att jobba helgkväll/natt så man själv inte kan festa. & när man jobbar får man ju träffa massa folk man känner ändå, känns nästan som man festar fast man jobbar, mitt i röran hur som helst och det är så jäkla kul!

Heltidsstudier + 4 arbetspass denna vecka, = det kallar jag fan ambitiöst! ;-)

Och när jag skulle jobba så mycket tyckte jag de va helt ok för mig att internetshoppa lite mer, så har beställt ett linne & en klocka för alldeles för mycket pengar... Men jag fick världens snyggaste klocka av Jonas i julklapp, i silver. Älskar den! ♥ Så köpte en likadan fast i guld, snyggt när man blir brun sen! Och kul att kunna välja klocka efter kläder, andra mycken osv, Jag får faktiskt trösta mig med att det var liite rea på den! + att jag ju vet att jag älskar modellen och kommer använda den mycket!! Såå, nu har jag ingen ångest mer! ;-)

                       
                                    
                                      julklappen ^
                                         :):):)
      


                                    
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0