:)


pratade precis med baby i telefon, så skönt att höra hans röst! blev något chockad när han ringde, klockan är liksom 4 på morgonen i thailand nu!? haha, full va han också. dom hade de super varmt, på både land och i vattnet, mycket öl och man blir inte aaaaaallls sugen på att också va där . . . hann lägga på luren lagomt tills de började bränna bakom ögonlocken, haha jag tycker verligen sjukt synd om mig själv ;) men har man umgåtts dag och natt med en människa under ett bra tag så blir det ju helt fantastiskt jävla tomt..

jaja, jag har pluggat alldeles för lite . .  druckit kaffe hos mormor & morfar, haft kusin på besök & sen varit hos tessan hela kvällen :) nu väntar ett stort jävla diskberg på mig i köket . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0