:(:(:(


Har haft en dag som varit både väldigt happy & sad, idag var den jävla dagen jag inte inte inte sett fram emot...  Lämnat av tre förväntasfulla grabbar på arlanda, inte lite avis man är! Jag vill också lämna landet!! Hade lovat att inte va det minsta ledsen, och det gick faktiskt över förväntan, massa hejdå pussar och kramar och jag lyckades hålla smilet uppe hela tiden! Styrde bilen hemåt med fint sällskap av Louise, hade tänkt ett stopp på ikea i Uppsala, men efter den traditionella felkörningen så hamnade vi som många andra på vägen mot Gävle, suck! Men bättre vägar och ikea besök (fast på annan ort än tänkt) fick vi ändå! ;-)

Haft Emilie här på besök hela kvällen, och my lady fick körkoooooort idag, hon är så bra! :D grattis grattis grattis igen stumpan! Så vi har kollat film och druckit lite cider, hon för att fira - jag för att sörja. haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0