...


Blev en toppen kväll ute igår med grabbarna. :-) Kom inte säng förens 4 inatt . .  de gjorde att vi klev ur sängen ett idag, sköönt :P Var iväg och betalade tapeterna så nu är det ur världen! Sen har jag umgåtts med min fina Lovisa, fikat ett par timmar på waynes och sen flyttat våra rövar hem till min soffa. Nu har hon gått och jag sitter och väntar på en annan fin vän, kan det bli en öl på stan ikväll igen? ;-) Nej usch har fortfarande massa att gå igenom i lägenheten, skafferiet agerar just nu 1. skafferi 2. kontor 3. verkstad. Var mycket knöla-in-och-gömma saker i början . . Men nu har vi haft lägenheten i tre veckor så nu är det dags att jag tar tag i mitt slarv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0