...


hej hej hej!
nu har vi äntligen fått internet så kanske kan bli liiite mer skrivet här.

idag var det obduktion som stod på schemat, usch fy och blääää, mycket ska man då behöva se alltså. men är säkert bra att ha sett det med..

haft en toppen kväll nu, goa svärföräldrarna har varit här och ätit middag :-) trevligt trevligt. super mätta nu!! jag och j ligger och dricker cider i soffan och ska snart bege oss ner på stan och ta en sväng på skrubben. vi är båda lediga imorn, lyx och få sova ut tillsammans på en vardag! bara 5 nätter kvar tillsammans nu, buuu. kommer saknar min fina sambo ;-)

förresten har jag haft min första rök fria dag idag, minns inte sist det gick en dag utan att röka. ska sluta helt till vardags, vill inte komma och stinka rök och få skämmas inför släkt osv. har införskaffat nikotin tuggummin så nu jäklar tuggas det för fulla muggar och jag ska fan lyckas. i alla fall försöka dra ner rejält på det och bara bara röka de mest nödvändiga ciggen. tror nog att min utbildning har påverkat mig lite ändå på ett positivt sätt... 


puuss!

Kommentarer
Postat av: Annanas

Hej du fina!

Tack för kortet, får komma och hälsa på snart så jag ser hur ni har de =)



Sluta att röka nu! De är bra du kan fixa de. Bara du har bestämt dig



Puss <3

2011-02-04 @ 15:56:12
URL: http://pineappel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0