22 augusti


sötnosar ni är som fortsätter kika in på min döda blogg. har verkligen inte haft nån lust att blogga, inte speciellt mycket tid över heller..

spenderar mycket tid under kupolens tak på mitt toppen jobb. trivs jättebra! högt tempo, alltid nått att göra, fina saker att packa upp & massa gulliga arbetskompisar. igår efter stängning hade vi p-möte med dels seriös prat och sen tävlingar och fortsatte sedan till stan för middag, kul att göra något utanför jobbet :) dock saknar jag ofta intersport, måste in och hälsa på snart!

skolångesten kommer verkligen krypandes.. på måndag drar det igång. vet att det kommer bli superkul men det är ångesten för att sommaren är över som är det värsta. allt skoj som hänt :) men en sak har vi kvar, till helgen åker jag och hjärtat med martina & patrik till hennes stuga och har det gött. Blir en perfekt avslutning på sommaren! I helgen som var va vi på kräftskiva i rämshyttan hos rämgård, galet skoj! :)

träningen har jag sakta kommit igång med igen, GI-mat och gym för mig och älskling våra lediga dagar förra veckan, lite promenader på det och idag var jag och mamma på body balance och sträckte ut våra stela kroppar, najs! det som jag älskar med hösten stavas R U T I N E R.  och eftersom karibien resan ligger framför oss behöver jag inte deppa ihop alltför mycket att sommaren är finito. längtar så mycket till paradiset <3




när vi var i göteborg i juli :)


Kommentarer
Postat av: Annanas

Jag har lyckats varit in på ditt jobb alla gånger när du inte varit där :(



2011-08-23 @ 10:07:41
URL: http://pineappel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0