fredag


Godmorgon!

Så jädra skönt att sova ut, och eftersom jag jobbar kväll/natt så kunde jag sova med gott samvete :) Baby kom hem och härjade lite en sväng, vill ju ha han hemma med mig idag, är ju riktigt film & mys väder.. Sen ringde syran och berättade att hon fått jobb på bolanche/s2, grattis grattis! :-D Så efter det gav jag upp sovandet. Så vad ska man hitta på idag då? Börjar jobba åtta ikväll på the skrubb, några som ska ut och parta? Gör det, kom in och hälsa på mig! :)

Ska i alla fall ta tag i och packa allt inför morgondagens äventyr! Längtar såå, kommer bli superskoj! :) Kan inte säga vad det är än, för det är en överraskning för en viss person! Eftersom jag jobbar ikväll, sen jobb på intersport imorgon och efter det ska vi iväääääg. Betyder det att jag lär ha allt packat och klart innan jobb idag. Mycket olika outfits som ska packas med, fast det bara är för en kväll!


Hade skitkul igår när jag rensade igenom garderober och lådor, har aldrig gjort det ordentligt men igår så sorterade jag bort ALLT som jag inte använt det senaste året typ. Har så svårt att slänga saker som fortfarande passar, fast jag aldrig aldrig använder det. Har massa jeans kvar sen jag gick i 9an osv, det sjuka är att dom passar än, får man va nöjd över. Dock så såg modet lite annorlunda ut för 6-7 år sedan, (fan är man så gammal så till och med det har hunnit förändrats?) I alla fall ska jag sticka iväg nu och lämna in ett par gamla fornarina jeans får se om dom går att rädda upp och snygga till, supersnygg färg och slitning men vääääärldens bootcut, not my style!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0