bra jäkla helg!


Oj oj, blir inte mycket skrivet här inte . . .

Har haft världens super skönaste påskhelg! =) började med lite jobba, kaos med sjuukt mycket folk!! Sen åkte jag och baby upp till Leksand för att kolla på bil, blev helt kära i bilen så vi slog till på en gång! Jag var snällis och lät Jonas ta jungfru-färden hem ;) Sjukt underbart att äntligen ha bil! När vi nu hade en bil så tänkte vi absolut inte stanna i Borlänge över helgen . . Så vi åkte neråt och bodde i Jonas farfars lägenhet i Märsta från fredagen tills igår! Var in en sväng till huvudstaden i lördags, kikade runt, shoppade, käkade och hade det fint i solen =) Sen blev det bio på heron city på kvällen, scary movie 4 - INTE såå bra va . . men de va en häftig bio så kul att ha varit där, 5e våningen, 18 biosalar & 250 platser per sal, lite skillnad mot hemma! Sen har vi bara sovit uuut, slappat i solen, kollat filmer, ätit gott osv. Jonas har skämt bort mig med god mat och frukost heela helgen, lyxigt!

Bra helg helt enkelt! Och bilen gick prima, så jäkla nöjda!


   <3


Och idag hörrni så överträffade jag verkligen mig själv! Kunde inte somna om när J hade gått, så jag klev ur sängen innan 7, på med träningskläder och ut och promenerade 1,5 timme! Man kan om man vill.

Nu ska jag plugga på lite, sen till mormor & morfar och bli bjuden på lunch! =) Sen och fixa naglarna, najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0