vad har jag gjort mot min kropp ???


Amanda skrev en himla massa bra på hennes blogg om saker hon ska ta tag i. Och en av mina
närmaste vänner pushar jag ju såklart, kanske vore de bra om jag levde likadant? ;)

Just när jag läste hennes blogg satt jag med ena handen i en chipspåse och i den andra handen höll jag en macka med kladdsallad på, haha buu va tjock jag kände mig då. Haha, så jag måste nog också ta tag i saker, främst maten !! Träningen har jag kommit igång skapligt med och hållt mig till målet = Svea, 2-3 ggr /veckan. Men maten alltså, och alkohol intaget, och dom där goda rökiga pinnarna . . .  Börjar alltid dagarna så bra med bra frukostar, sen spårar det alltid ur, måndag - söndag! Nej blää, nu blir jag fan deprimerad när jag tänker på vad jag gör mot min kropp!


Tar tag i saken redan imorgon, svea börjar med flera nya pass i höst
 så går och provar på ett av dem imorn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0