natti


Skön söndag när man slapp vara bakis. Var ut på en prommis med mina easytones, det räckte tydligen inte med att köpa ett par för att få snygga ben och fast rumpa - man var tydligen tvungen att ut och gå i dom också :P men från och med imorgon är det skärpning med träningen igen, har varit riktigt slappt de senaste två veckorna och med en långdragen jäkla förkylning som inte velat försvinna. Men nu känner jag mig bättre så imorgon kör vi!

Har spenderat min kväll hos Sarah med henne, Sara & Lovisa =) Käkat ruggigt goda fajitas, glass och mysit ner oss i soffan med duntäcke till film.

Imorgon är det hemmaplugg, vilket iaf innebär sovmorgon för min del (y) Sen är det bara att sätta fart, för mardrömsveckan är kommen . .  praktiskt prov på torsdag & stor tenta på fredag! Så jag har att göra den här veckan, plus att jag ska jobba 2 dagar. Och försöka hinna med träningen och andra roliga saker! Ikea, bio och sound of music är iaf några kul grejor som står på veckans schema, så jag ska nog överleva =)


puss nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0